TeleNet Marketing Call Centar

0 komentara
TeleNet Marketing Centar direktno je povezan sa aktivnostima Call Centar. Ukoliko bi ste naručili neko istraživanje, radili bi ste sa Konsultantom za istraživanje tržišta. Ukoliko radite na nekom projektu i potrebni su vam precizni rezultati, Marketing Centar za te potrebe uradiće preciznu anketu, prikupiti podatke i uzorke, i statistički ih predstaviti. Ukoliko je potrebno Marketing Centar može aktivirati uslugu Telemarketing Call Centra.


Višegodišnje iskustvo TeleNet Marketing Centra u kreiranju, rotiranju pitanja i odgovora, bez sugestivnih konotacija, imalo je za posledicu upravljanje nad nekoliko kompleksnih istraživanja. Za veoma kratko vreme, po striktno definisanim pravilima, vaše istraživanje biće uradjeno krajnje profesionalno i tačno.

Prednosti istraživanja tržišta u odnosu na telemarketing istraživanja su pre svega u ceni. Marketing Centar svoje usluge istraživanja tržišta naplaćuje po intervjuu, dok usluge Telemarketinga Call centra se naplaćuju po satu.

Predstavljamo Vam nekoliko servisa Telemarketinga:

Inbound Telemarketing
Bez obzira da li jer reč o prodaji kataloga, usluzi direktne pošte, DRTV, email kampanji, faks uslugama, štampi, radiju, tekst porukama, voicemail-u ili web sajtu, postignite bolje rezultate za svaki dolazni poziv korišćenjem cross-selling i upselling telemarketinga.

Outbound Telemarketing
Predstavite vaše mogućnosti kupcima i budite vodeći u prodaji korišćenjem AnswerNet sistema kojim možete upravljati B2C i B2B aplikacijama outbound telemarketinga.

Business to Business Telemarketing
Dozvolite vašem biznisu da mu se dogodi B2B. Računajte na nas i vaša inbound telemarketing i outbound telemarketing prodaja i sistem narudžbi pomoćiće vam u boljem i uspešnijem poslovanju.

Business to Consumer Telemarketing
Mnogi korisnici vole da kupuju putem inbound i outbound telemarketinga. Telenet Call centar agenti dobro su obučeni i dobro znaju da identifikuju korisnika kada je spreman da poruči neki od proizvoda. Oni znaju kako da odgovore na primedbe i negodovanja korisnika stvarajući mogućnosti kombinacijom unakrsne prodaje i tehnike uvećane prodaje (cross-selling, upselling telemarketing).


Automatski Inbound/Outbound IVR Telemarketing
Treba da pošaljete ili primite veliki broj telemarketing poziva ili poruka? Potrebno vam je da se brzo i efikasno identifikuju korisnici, kojima će se dopasti vaš ovi proizvod? Želite da pitate u vezi inbound telemarketinga i outbound IVR telemarketing servisa.

Telemarketing poboljšani Servis
Ukoliko želite da pružite svojim korisnicima poboljšani servis inbound i outbound tele-marketinga, korišćenjem ostalih AnswerNet telemarketing servisa, preporučujemo vam:
- Online zakazivanje sastanaka
- Narudžbenice i procesuiranje kreditnih kartica
- Isporuke, skladištenje i logistička podrška
- Help desk
Marketing Centar - Istraživanje tržišta, Vođenje marketing kampanji, Graficki Dizajn, Web Dizajn, Multimedialni Dizajn, Media buying, Video produkcija, Foto produkcija, Projektovanje i vodjenje kampanja.

Kontakt Centar - Front office, Back office, telemarketinga, upravljanje dolaznim i odlaznim pozivima, VoIP servis, Debt colection servis, Vodjenje politickih kampanja.

Darko Milošević
darkomi.de@gmail.com
Tel: + 381 64 555 8581

Sektor za IT – ponuda internet servisa, web programiranje, re-inženjering poslovnog procesa, razvoj softvera, tehnicka podrška i servis.

Sektor za mreže - Projektovanje i izgradnja telefonskih mreža i komunikacionih veza, telekomunikacionih prenosnih sistema, bežičnih komunikacija, računarskih mreža, konsalting i razvoj sofisticirane telekomunikacione opreme. Projektovanje elektricne, gromobranske i protiv požarne instalacije, merenje, kontrola i izvodjenje radova. Projektovanje i instalacija video nadzora.

Srećko Milošević
office@booking-hotels.biz
Tel: +381 61 615 47 68

Proizvodnja, promocija i prodaja ETNO SUVENIRA – proizvoda od gline, keramike, porculana, drveta i tekstila. Prodajna mreža hotela Srbije, turističkih organizacija gradova, turističkih agencija, galerija i antikvarnica.

Jasmina Milošević
http://www.suveniri-ponuda.blogspot.com
http://www.jasmina-paintings.blogspot.rs
http://www.magneti-srbije.blogspot.rs
http://www.rustic-pottery.blogspot.rs
suveniri@booking-hotels.biz
Tel: + 381 63 722 6026

INFO TELENET GROUP
Vojvodjanska 406a
11000 Beograd, Srbija
http://www.booking-hotels.biz/
+ 381 64 555 8581
+ 381 61 615 4768

Konkurs:


CALL CENTAR OPERATER SA ZNANJEM NEMACKOG JEZIKA

Potrebni operateri za poslove sa Nemackom, Austrijom i Svajcarskom u oblasti Call Centar usluga, telemarketing prodaja, istrazivanje trzista, dodatni poslovi za vodece svetske telekomunikacione firme Deutsch Telekom, Telekom Austria, MyPhone, Free Net, Lotto, Best Holidays, Chat...

Trenutno su otvorene pozicije za operatere koji bi radili na nekoliko nemackih chata koji se koriste u mobilnoj telefoniji kao moderatori i animatori. Moguc je rad od kuce sto znaci da vasa lokacija nije nimalo bitna za posao, izuzev tehnicke mogucnosti da mozete koristiti internet 24h. Za posao moderatora / animatora potrebno je pored znanja govonog i pisanog nemackog jezika i brzina kucanja. Sama vestina se stice vremenom tako da to nije presudan uslov za posao. Najbitnije je da znate dobro da pisete nemacki I da imate dobru kordinaciju u radu na racunaru.

Radno vreme na poslovima chata je od 8h-02h, a radno vreme operatera je 8 sati, 7 dana u nedelji, stim sto mozete nedeljno birati od koliko do koliko zelite da radite. Posao sa chat-om moguce je raditi i kao dodatni posao, plata je mesecna i moguce je da sami pratite broj primljenih poruka, na osnovu kog i zavisi visina vase plate.

Prednost:
- znanje govornog i pisanog nemackog jezika
- znanje rada na racunaru
- vestina slepog kucanja
- tehnika brzog citanja
- kordinacija rada na dva i vise racunara
- posvecenost prema poslu i azurnost u toku rada

Molimo sve zainteresovane kandidate da posalju kratku biografiju na email i to:
- ime i prezime
- mesto, adresa
- drzava
- kontakt telefon
- email adresa
- bracni status
- skolska sprema
- duzina boravka u Nemackoj, Austriji ili Svajcarskoj
- od koje do koje godine ste ziveli u jednoj od navedenih zemalja
- navedite kojim vestinama vladate na racunaru, kao i programe koje koristite
- znanje nekog drugog jezika
- trenutni status zaposlenja (da li radite ili ne)
- duzina radnog staza
- radno iskustvo (navedite gde ste do sada radili)

Vasu biografiju mozete poslati na jobs@booking-hotels.biz, ili nas mozete kontaktirati na brojeve telefona: +381/64-555-8581;


Pitanja:
- Ocenite svoje znanje govornog i pisanog nemackog jezika od 1-10
- Ocenite svoje znanje rada na racunaru
- Da li vladate vestinom slepog kucanja
- Da li ste posveceni prema poslu

Konsalting i menadzment usluge

0 komentara

Telenet je okupio renomirane stručnjake iz oblasti informatike sa dugogodišnjim međunarodno priznatim iskustvom. Pokrivamo sve segmente u fazi projektovanja informacionih sistema. Nudimo i kompletan konsalting za razvoj, implementaciju, tehnološki konsalting sa posebnim osvrtom na Oracle bazu podataka i MySQL baze podataka. 

Takođe nudimo i konsalting za business inteligence projekte. Kao dopuna tehnološkom konsaltingu interesantan je i funkcionalni business konsalting.

Naš cilj je da obezbedimo svojim klientima poslovni uspeh kroz pravilno i efikasno korišćenje odredjenih tehnologija.

Telenet nudi razne vrste usluga kad je support u pitanju počev od instalacija software-a, workshopova, migracija, tjuniranja baze i/ili aplikacije, intervencija po pozivu. Ono što je posebno interesantno to je redovno godišnje tehničko održavanje koje nudimo kroz pakete usluga. Preduslov za uspostavljanje ovih servisa je potpisan ugovor o održavanju sa Oracle Corporation.

Biznis Konsalting

Sobzirom da Telenet okuplja veliki broj struckih osoba koje svakodnevno rade na raznim projektima, kako inostranim tako i domacim, Marketing Centar spreman je da pored izrade poslovnih planova, marketing planova, izrade strategija, akcionih planova, finansijskih planova, mediskih i terminskih planova, ponudi i druge kosalting usluge.

One su delom vezane za reinzenjering poslovnog procesa neke firme, a delimicno na donosenje odrecenih mera za ciljno vodjenje kampanja, kao i vodjenje poslovnih procesa koji mogu doneti toj firmu brz povracaj ulozenog kapitala (ROI).

Izrada svih navedenih planova mogucaja je na srpskom, engleskom, nemackom, kao i na drugim jezicima, tako da nasi partneri mogu ukoliko treba aplicirati kod medjunarodnih fondova za razne vrste donacija, bespovratnih kredita i sl.

Konsalting usluge vezane za organizaciju i menadzemnt poslove, Telenet tim sprovodi u prvom delu izradom odgovarajuceg dokumenta, a potom usvajanjem Akcionog plana koji uspesno treba definisane ciljeve da ostvari.

Telenet je specijalizovan za konsalting i menadzment poslove u oblasti turizma i telekomunikacija i to u vecoj meri na medjunarodnom trzistu. Bez obzira da li vasa firma pripada jednoj od ova dva sektora, Telenet je uvek spreman da know-how i IT iz ovih oblasti primeni sistemom benchmarketa i na druge sektore. Ukoliko ste zainteresovani pogledajte stranicu sa Referencama kompanija za koje smo radili.


Organizaciona struktura

0 komentara

Info Telenet Group organizovan je u četri profitna centra.





Sektor za mreže - Projektovanje i izgradnja telefonskih mreža i komunikacionih veza, telekomunikacionih prenosnih sistema, bežičnih komunikacija, računarskih mreža, konsalting i razvoj sofisticirane telekomunikacione opreme. Projektovanje elektricne, gromobranske i protiv požarne instalacije, merenje, kontrola i izvodjenje radova. Projektovanje i instalacija video nadzora. 

Sektor za IT – ponuda internet servisa, web programiranje, re-inženjering poslovnog procesa, razvoj softvera, tehnièka podrška i servis. 

Sektor za prodaju i nabavku proizvoda – potpisani ugovori sa vodećim firmama u svetu (Csico, Nortel, Avaya, Simenes, Microsoft, Motorola, Oracle). Sektor za nabavku i prodaju ima osnovni zadatak da proizvode svetskih firmi zastupa, prodaje i integriše u poslovne sisteme na tržištu Srbije i Crne Gore.

Kontakt Centar – Služba prodaje ima dve funkcije: 
(1) Front office (sastavljen od Account menadžera zaduženim za sklapanje ugovora, kao i stvaranje odnosa sa poslovnim partnerima jedan-na-jedan) i 
(2) Back office (funkcija telemarketinga, kao i upravljanje dolaznim i odlaznim pozivima, kako za potrebe Teleneta, tako i za potrebe biznis klijenata). 

Marketing Centar – obavlja sledeće funkcije: 
(1)
Graficki Dizajn (Dizajn zastitnog znaka i logotipa, Izrada Knjige Grafickih Standarda, Dizajn vizuelnog identiteta firme ili proizvoda, Dizajn brosura, Dizajn plakata, Dizajn bilborda, Dizajn oglasa, Dizajn knjiga i casopisa), 

(2)
Web Dizajn (Dizajn internet prezentacija (Dreamweaver i Flash), Postavljanje internet prezentacija na server, Odrzavanje web stranica, Dizajn web bannera, Dizajn web newslettera), 

(3)
Multimedialni Dizajn (Izrada multimedijalnih prezentacija, Multiplikacija), 

(4)
Media buying (Media buying u Srbiji, Izrada media plana), Video produkcija (Pro.Snimanje videa, Produkcija, Post produkcija, Digitalna montaza, Izrada TV spotova, Poslovni i prezentacioni video materijal, DVD produkcija, Video prezentacije), 

(5)
Foto produkcija (ProSnimanje fotosa, Izrada foto prezentacija, Obrada fotosa, Izrada foto CD-a, Foto arhiva, Prodaja i ustupanje autorskih fotografija), 

(6)
Projektovanje (Projektovanje marketinskih kampanja, Projektovanje razvoja i planiranje marketinga, Projektovanje vizuelnih komunikacija, Projektovanje sajamskih i promotivnih nastupa, Kompletna realizacija marketinskih kampanja, 

(7)
Produkcija (Stampanog materijala, Video materijala, Produkcija reklamnog materijala, Ostali vidovi produkcije), 

(8)
Ostale usluge (Izrada Poslovnih planova, Marketing planova, studija slucaja i studija izvodljivosti, Ispitivanje trzista, Analiza trzista, Konsultantske usluge iz oblasti advertisinga i marketinga, Strategija i brendiranje, Direct marketing, Event marketing, Komunikacije i drugo). 


Telenet Partneri

0 komentara

Avaya Communications - www.avaya.com

Cisco Systems - www.cisco.com

Nortel - www.norteletworks.com

Keymile - www.keymile.com

Oracle - www.oracle.com

Hotel Kosta`s Podgorica - www.hotelkostas.com

Economic Sport Corporation - www.eurobasket2005.com

EMG Inženjering - www.telenetholidays.com

Preduzetnicki planovi u turizmu

0 komentara

Specijalizovana turisticka agencija

vecina turistickih agencija bavi se organizovanjem turistickih putovanja i izleta, razlicitim oblicima turisticke zabave, prehranom i organizovanjem boravka turista, iznajmljivanjem vozila, camaca i drugih saobracajnih sredstava, pruzanjem usluga turistickih vodica, davanjem turistickih informacija, prodajom raznih karata, turisticke literature, prospekata, vodica, suvenira, ulaznica za sportske, kulturne i druge priredbe i si. Ipak, sve vise se oseca potreba za uzom specijalizacijom turistickih agencija, na primer za tzv. izletnickim, seoskim, ucenickim, studentskim, radnickim, zdravstvenim, sportskim, kongresnim, nautickim, praznicnim, verskim i zimsko-letnjim turizmom i si. Ovde smo elaborirali turisticku agenciju s pretezno avanturistickim aranzmanima (splavarenje, speleologija, letenje zmajevima, balonima, avionima, jedrilicama i drugim letelicama, padobranstvo, ronilastvo, planinarenje, posete ratnim podrucjima i slicni "opasni" prohtevi potencijalnih klijenata).


Seoski turizam (sezonski)

Rec je o sezonskom pruzanju usluga smestaja i ishrane u adaptiranom delu seoskog domacinstva za odmor prve kategorije. Deo seoskog domacinstva, koji je ureden za potrebe seoskog turizma, sluzi za smestaj i ishranu gostiju koji provode godisnji odmor na selu. Vlasnik seoskog domacinstva priprema i posluzuje hranu i pice i stara se o ciscenju prostorija i zameni posteljine. Izabrani primer odnosi se na seosko domacinstvo sa pet dvokrevetnih soba prve kategorije, sa pratecim prostorijama, koje se godisnje iznajmljuju 90 dana. Rentabilnost bi se mogla povecati uredenjem veceg broja spavacih soba. Prednost ima planinsko i brdsko-planinsko podrucje. Mikrolokacija zavisi od zdrave Dkoline, blizine turistickih atrakcija, kao i komunalne i drustvene infrastrukture, posebno kvalitetnih saobracajnica.


Seoski turizam (celogodisnji)

Rec je o celogodisnjem pruzanju usluga smestaja i ishrane u adaptiranom delu seoskog domacinstva za admor prve kategorije. Deo seoskog domacinstva, koji je ureden za potrebe seoskog turizma, sluzi za smestaj i ishranu gostiju koji provode godisnji odmor na selu. Vlasnik seoskog domacinstva priprema i posluzuje tiranu i pice i stara se o ciscenju prostorija i zameni posteljine. Izabrani primer odnosi se na seosko domacinstvo sa pet dvokrevetnih soba prve kategorije, s pratecim prostorijama, koje se godisnje iznajmljuju 200 dana. Profitabilnost bi se mogla povecati vecim brojem dana koriscenja. Prednost ima planinsko i brdsko-planinsko podrucje. Mikrolokacija zavisi od zdrave 3koline, blizine turistickih atrakcija, kao i komunalne i drustvene infrastrukture, posebno kvalitetnih saobracajnica.


Agencija za iznajmljivanje jedrilica i jahti

Usluge ove agencije namenjene su svim onim zaljubÂljenicima mora koji nemaju sopstveno plovilo i onima koji ga imaju, ali je usidreno u nekoj dalekoj luci, a rado bi krstarili duz obale i ostrva, i to u vreme turisticke sezone (maj - oktobar). Agencija je smestena blizu elitnijih turistickih sredista primorskog podrucja, dakle, u marinama ili drugim mestima sa mogucnoscu iznajmljivanja vezova. Uspesnost poslovanja uveliko zavisi od ostvarivanja stalne saradnje sa slicnim turistickim agencijama, kao i nautickih klubova na turistickim trzistima. Dakle, uspesnost promocije, odnosno velicina i kvalitet traznje, s jedne, a asortiman i kvalitet plovila, kao i cene usluga, s druge strane, kriticni su elementi ovog programa. U slucaju znatnijeg povecanja traznje za uslugama ove agencije, nuzno je povecanje obima programa, pri cemuje povecanje profitabilnosti srazmerno dodatnim ulaganjimajedrilice (zakupnina za nove jedrilice).


Restoran druge kategorije

Izabran je primer restorana u kome se gostima svakodnevno nude najmanje dva jelovnika (10 jela a la carte) i 10 kvalitetnih vrsta vina. Adaptira se postojeci objekat. Restoran ima trpezariju sa 50 mesta za sedenje, tocionik, kuhinju, magacin, sanitarne cvorove, ulazni pretprostor i komunikacije. Moze se podjednako smestiti u primorskim i kontinentalnim turistickim podrucjima, kao i u vecim naseljenim mestima i gradovima. Profitabilnost se moze povecati specificnom ponudom, stvaranjem sopstvenog imidza i stalnim kvalitetom usluga.


Restoran prve kategorije

Restoran je prve kategorije (****) i tokom cele godine pruza usluge ishrane i pica. Gostima se nudi 120 stolova u zatvorenom prostoru, 225 stolova na terasi i 55 stolova u ostalim prostorijama (u baru i si.). Rec je o vec uhodanom restoranu u sredistu turistickog mesta na primorju, koji zbog starosti treba temeljno adaptirati. Kvalitet poslovanja zavisi od broja i vrste turista u turistickom mestu, pa su kriticni elementi programa drzavna i politicka stabilnost u regiji i zemlji, a takode i strucnost i sposobnost preduzetnika i zaposlenog osoblja, asortiman, kvalitet i, donekle, cene usluga, kao i uspesnost promocije.


Adaptirani hotel trece kategorije

Kao primer je uzet hotel visoke B kategorije (***) s :elogodisnjim poslovanjem, koji je adaptiran. Hotel ima 55 dvokrevetnih soba, s kupatilima, odnosno 110 kreveta. Uz ostale sadrzaje notel raspolaze sa 260 -estoranskih mesta. Godisnje iskoriscenje kapaciteta znosi 80%. Pretpostavka za proveru programa je sme-staj hotela na obali, pozeljno u manjem turistickom mesni s poznatim imidzom. Mesto ili okolina treba da budu turisticki atraktivni i van glavne sezone. Osim jpste drzavne i politicke situacije, kao kriticni elementi pojavljuju se sposobnost preduzetnika, kvalitet zapoÂslenog osoblja, asortiman i kvalitet usluga i uspesnost promotivnih aktivnosti.


Jednodnevna turisticka krstarenja

Idejno resenje broda za jednodnevna turisticka krstarenja kapaciteta 120 putnika i brzine do 20 cvorova, vec je izradeno u jednom 'domacem" brodogradilistu. Brod je projektovan u skladu sa preporukama dobijenim anketiranjem turistickih preduzeca koja se bave arganizovanjem turistickih krstarenja. Makrolokacija je obalno podrucje receptivno-turistickih zemalja. Profitabilnost programa uveliko se povecava prodajom pica na brodu i pruzanjem usluga prevoza putnika van sezone. Osim toga, kao kriticni elementi pojavljuju se i asortiman, kvalitet i cene usluga, atraktivnost ruta krstarenja, kvalitet zaposlenog osoblja i uspesnost promocije.


Turisticko-etnolosko selo

Rec je o revitalizaciji napustenog primorskog i etnografsko-gradevinski zanimljivog sela u turisticko--ugostiteljske svrhe, nizom smestajnih, ugostiteljskih, zabavno-rekreativnih, trgovackih i drugih sadrzaja. Na osnovu sasvim konkretnog primera, program je elaboÂriran kao deonicko drustvo preduzetnika sa vlasnicima nekretnina. Inace, moze se realizovati na celom primorju i ostrvima s vecim brojem potpuno napustenih sela i zaseoka, ako postoji mogucnost jeftine gradnje potrebne infrastrukture (putevi, voda, struja, telefon i si.), i to na mestima gde postoje mogucnosti povoljnih aranzmana s vlasnicima neKretnina. Profitabilnost programa umnogome zavisi od mogucnosti produzenja i/ili povecanja vansezonskog poslovanja (predvideli smo 90 dana u sezoni i 90 dana rada van sezone), agencijskih veza, uspesnosti, strucnosti i kvaliteta radnika, asortimana i kvaliteta usluga, kao i uspesnosti svih promotivnih aktivnosti.


Posao - Agent u oblasti turizma

0 komentara
Preko Programa Nacionalne Službe za zapošljavanje raspisujemo konkurs za prijem 4 pripravnika volontera sa završenim VII/1 ili VI/1 stepenom stručne spreme na period od sest meseci do godinu dana za rad u Call Centru na poslovima:

AGENT U TURIZMU (2 osobe) i
AGENT ZA E-COMMERCE PRODAJU (2 osobe).

Posao AGENT U TURIZMU vezan je za direktni kontakt sa turističkim objektima u zemlji, prodaja, promocija kao i ostali poslovi vezani za unos i ažuriranje podataka, email kontakt, telemarketing, ...

Posao AGENT ZA E-COMMERCE vezan je za direktni kontakt sa domaćim i međunarodnim proizvođačima proizvoda i opreme kao i agencijama za pružanje specijalizovanih usluga u sektoru turizma, telekomunikacija, projektovanja i inženjeringa za hotele i turističke agencije kao i za druge pravne subjekte vezane za opisanu delatnost.

Uslovi konkursa:
- Minimum završena Viša škola
- Bez radnog iskustva
- Sa znanjem minimum jednog stranog jezika
- Poznavanje osnove rada na računaru
- Dinamična i fleksibilna

Za sve informacije obratite se direktno ili putem telefona na 064 555 8581. email: jobs@booking-hotels.biz sa naznakom:
KONKURS ZA AGENTA U CALL CENTRU

Izrada Biznis i Marketing planova

0 komentara


Info Telenet Group ima nekoliko oblasti delovanja, pre svega vezane za sektor telekomunikacija i turizma. Osnovna funkcija Teleneta podeljena je na Front office i Back office, preko kojih se vrši sa jedne strane direktno ugovaranje i prodaja usluga Marketing Call Centra, a sa druge strane vode razne vrste ciljnih projekata. 

Jedna od ponuda Teleneta vezana je za
pripremu biznis plana, investicionih projekata, studija izvodljivosti i marketing planiranje kroz kompletno definisanje različitih Akcionih planova

Na osnovu više godišnjeg iskustva
Telenet Marketing Centar specijalizovan je za izradu Marketing plana koji imaju za cilj definisanje postojećeg stanja, benchmarket analizu, izradu akcionih planova i studija izvodljivosti sa preporukama taktika i strategija kako je to najbolje uraditi. Posebno se vodi računa o tome da prilikom izrade Marketing plana Akcioni plan obuhvati sve elemente ROI (Povraćaj investicije), tako da se za osnovno načelo planiranja i relaizacije uzimaju budući troškovi, vrenost investicija i vreme povraćaja ulaganja

U prethodnih nekoliko godina radili smo različite strukture Biznis planiranja u zavisnosti od sektora poslovanja, oblika preduzeća, zahteva za izradom dugoročnog Biznis ili Marketing plana do Projektovanja ciljne Marketing kampanje vezane za dogadjaje, uticaj svetskih trendova, procesa reorganizacije i re-inženjering, razvoja IT tehnologije, software-a, strategije razvoja prodaje proizvoda na međunarodnim tržištima i sl.


Jedna od vodećih struktura Marketing plana u svetu je i Britanski model kroz koji se sistemom analiza-preporuka rade Akcioni planovi, strategije i taktike vezane za petogodišnje poslovne planove. Ovaj model Marketing plana lako je prilagoditi bilo kom "Project proposule" dokumentu koji bi se koristio kod apliciranja za investiciona ulaganja. Telenet Marketing Centar kao deo izrade Biznis ili Marketing plana za potrebe naručioca posla obično navodi listu Investicionih fondova iz kojih se mogu dobiti značajna sredstva za njhov brži razvoj i implementaciju strategija.

Predstavljamo vam sadržaj Marketing plana:
1. Reference 
2. Izvršni rezime 
3. Poslovna misija 
4. Spoljna revizija Marketinga
  Mikro okruženje
  Tržišna konkuretnost - Turistički klaster Istočne Srbije 
5. Interna revizija Marketing
  Operativni rezultati
  Analiza strateških pitanja 
  Efikasnost Marketing Miksa 
  Marketing Struktura
  MIS sistem 
6. SWOT Analiza 
7. Marketing Ciljevi 
  Strateško poverenje 
  Strateški ciljevi 
8. Osnove strategije
  Ciljana tržišta 
  Ciljevi za povećanje kunkurencije 
  Konkurentska prednost 
9. Marketing Miks Odluke 
  Proizvod 
  Promocija 
  Cena 
  Mesto 
10. Finansijski plan 
11. Media plan 
  Terminski plan 
12. Organizacija i implementacija 
13. Kontrola



Pregled referenci Menadžment i konsulting poslova
možete pogledati na posebnoj strani, a mi ćemo Vam ovde navesti samo neke od kompanija za koje smo radili, a to su: 
  Widl & Beer Evolutin Call Center
  Taxidiotikes Idees ltd
  Omnia Turism SRL
  Hogg Robinson Nordic AS
  Styria Ressorts Vehicule Industrie
  Transeurope Association Group Inc.
  Schlemmer Internet Marketing
  Orama Medical A.E. 
  Magyar Vararchivum Alaptitvany
  Strategija razvoja klastera tekstilne industrije u Srbiji
  Marketing plan prodaje - Telefonija ad - razvoj prodaje IP tehnologije



Izrada Biznis ili Marketing plana podrazumeva angažovanje odredjenih resursa Telenet Media Marketing Call Centra. Osnovna definisanja takvog plana može uključiti neke od sledećih elemenata: 

(1) Graficki Dizajn
(Dizajn zastitnog znaka i logotipa, Izrada Knjige Grafickih Standarda, Dizajn vizuelnog identiteta firme ili proizvoda, Dizajn brosura, Dizajn plakata, Dizajn bilborda, Dizajn oglasa, Dizajn knjiga i casopisa). 

(2) Web Dizajn
(Dizajn internet prezentacija (Dreamweaver i Flash), Postavljanje internet prezentacija na server, Odrzavanje web stranica, Dizajn web bannera, Dizajn web newslettera).

(3) Multimedialni Dizajn
(Izrada multimedijalnih prezentacija, Multiplikacija). 

(4) Media buying
(Media buying u Srbiji, Izrada media plana), Video produkcija (Pro.Snimanje videa, Produkcija, Post produkcija, Digitalna montaza, Izrada TV spotova, Poslovni i prezentacioni video materijal, DVD produkcija, Video prezentacije).

(5) Foto produkcija
(ProSnimanje fotosa, Izrada foto prezentacija, Obrada fotosa, Izrada foto CD-a, Foto arhiva, Prodaja i ustupanje autorskih fotografija).

(6) Produkcija
(Stampanog materijala, Video materijala, Produkcija reklamnog materijala, Ostali vidovi produkcije).

(7) Ostale usluge
(Ispitivanje trzista, Analiza trzista, Konsultantske usluge iz oblasti advertisinga i marketinga, Strategija i brendiranje, Direct marketing, Event marketing, Komunikacije). 


Hospitality Management

0 komentara
Telenet Media Marketing Call Centar pretežno radi na međunarodnom tržištu i to specijalizaciju servisa iz oblasti turizma i novih tehnologija primenjivih u hotelskoj industriji. Kordinator je projekata vezanih za online booking-hotels.biz u preko 6000 objekta u do sada 17 zemalja CEE regiona. Cilj Teleneta je formiranje regionalnog Info Centra namenjenog za pružanje informacija i rezervaciju smeštaja, aranžmana, avio karata u ovih 17 zemalja.

Osnovna funkcija Teleneta podeljena je na Front office i Back office, preko kojih se vrši sa jedne strane direktno ugovaranje i prodaja usluga Marketing Call Centra, a sa druge strane vode razne vrste ciljnih projekata u oblasti turizma i Hospitality Management-a.

Ponuda Teleneta vezana za pripremu biznis plana, investicionih projekata, studija izvodljivosti i marketing planiranje kroz kompletno definisanje različitih Akcionih planova, zasnovana je na višegodišnjem iskustvu ljudi koji rade u Telenet Marketing Centru, specijalizovanim za izradu Poslovnih i Marketing planova koji imaju za cilj definisanje postojećeg stanja, benchmarket analizu, izradu akcionih planova i studija izvodljivosti sa preporukama taktika i strategija kako je to najbolje uraditi. Posebno se vodi računa o tome da prilikom izrade Poslovnog plana Akcioni plan obuhvati sve elemente ROI (Povraćaj investicije), tako da se za osnovno načelo planiranja i relaizacije uzimaju budući troškovi, vrednost investicija i vreme povraćaja ulaganja. 



Telenet Marketing Centar je lider u sprovodjenju Marekting Strategije Ministarstva turizma Republike Srbije 2008-2015 godine i vodi nekoliko različitih programa za turističke agencije, hotele i druge objekte u Srbije. Svi programi su na šestomesečnom ili godišnjem nivou.

(1) E-marketing program promocije turističkih objekata (www.booking-hotels.biz). Aktivna domaća i međunarodna kampanja objekta povezana sa kompletnom ponudom usluga i servisa, specijalizacijom ponude aranžmana i turističkih atrakcija određenog regiona. Promocija se vodi na 8 evropskih jezika, uključujući i srpski jezik. Deo programa Telenet Hotelska Mreža čine oko 415 objekata (hotela, vila, apartmana, zdravstvenih centara) u Srbiji.

(2) e-Brošure predstavljaju turistički program za vizualnu promociju hotela, turističkih organizacija gradova, turističkih agencija, kao i restorana putem internet sajta (http://turizam-brosure-srbija.booking-hotels.biz) na kome trenutno ima preko 200 turističkih brošura vezanih za Srbiju.

(3) Marketing kampanja LETO 2009 koja se vodi na preko 100 različitih sajtova, gde je Telenet Call Centar organizovan za primanje poziva i pružanje informacija vezanih za letovanje, stim što koristeći modele B2B, B2C, B2E informacije prosleđuje na dalju obradu ugovorenoj agenciji ili hotelu. Tokom leta 2008 Telenet Call Centar prebacio je preko 7000 noćenja i pružio preko 20.000 različitih informacija vezanih za letovanje u zemljama Grčka, Bugarska, Turska i Crna Gora.

U prethodnih nekoliko godina radili smo veliki broj Poslovnih planova u oblasti turizma u zavisnosti od oblika preduzeća, tržišta, zahteva za izradom dugoročnog Biznis plana ili zahteva za projektovanjem ciljne marketing kampanje vezane za razne vrste događaja (Eurosong vs Eurobasket), kao i istraživanja vezana za Srbiju i uticaj svetskih trendova i mogućnosti razvoja novih proizvoda i usluga u turizmu, zatim dugoročne i kratkoročne planove prodaje različitih proizvoda i usluga, razvojne projekte u oblasti IT tehnologije, (software-a i inženjeringa) takođe vezane za poslovni razvoj hotela, motela, turističkih agencija.

Jedan od pratećih delova aktivnosti Teleneta prilikom izrade Poslovnih planova uključuje i definisanje osnovnih elemenata za budući razvoj preduzeća koji se u procesu sagledavanja realne situacije te firme kasnije projektuju u profesionalnu ili polu profesionalnu izradu korporativnog identiteta.

Ukoliko planirate neku vrstu investicionog ulaganja u vaš objekat, preporučujemo Vam da nam se javite i zatražite besplatnu konsalting uslugu, na osnovu koje možemo ugovoriti dalje aktivnosti razvoja vaše firme.

S postovanjem,

Ivana Mirosav
Account Manager
Hospitality Management
Telenet Marketing Centar
+381 (64) 5558581

Zakazivanje sastanaka

0 komentara

Inbound Telemarketing

Bez obzira da li jer reč o prodaji kataloga, usluzi direktne pošte, DRTV, email kampanji, faks uslugama, štampi, radiju, tekst porukama, voicemail-u ili web sajtu, postignite bolje rezultate za svaki dolazni poziv korišćenjem cross-selling i upselling telemarketinga.


Outbound Telemarketing

Predstavite vaše mogućnosti kupcima i budite vodeći u prodaji korišćenjem AnswerNet sistema kojim možete upravljati B2C i B2B aplikacijama outbound telemarketinga.


Korišćenje call centra koji je specijalizovan za zakazivanje sastanaka, za te kompanije može predstavljati efektivni alat u povećanju prodaje i uspostavljanju bolje iskorišćenosti operative zaposlenih. 

Efektivnošću zakazivanja sastanaka Telenet Call Centar vam može pomoći da uspostavite neprekidne tokove zakazivanja sastanaka do njihovog zaključivanja. Uopšteno, vi nastojite da sklopite poslove koji će vam doneti najveći profit, što, izborom ovakvog servisa od strane TCC-a može vam pomoći da više vremena provodite u samom zaključivanju ugovora, pa tako i stvaranju veće zarade u poslu. 

Koliko ste spremni da platite uslugu zakazivanja sastanaka? 

Telenet Call Centar za vas može vršiti ovaj servis i ukoliko na ovo pitanje neznate odgovor, predstavićemo vam formulu po kojoj TCC radi. Dakle, uzima se ukupni broj poziva call centra po satu podeljenim sa brojem potvrđenih sastanaka. Ukoliko smo potrošili 20 dinara po satu i call centar može izvršiti 2 sastanka po satu, platićete 10 dinara po sastanku. Tada se cena po sastanku množi sa koficijentom 33%, pa je stvarna cena po sastanku 13,3 dinara. Ukoliko se od 10 poziva sklopi jedna prodaja, onda su troškovi po jedinici proizvoda 133 dinara. Koliki su vaši troškovi po jedinici proizvoda? 

Naravno, TCC vodi računa o tome da ne zakaže 3 sastanka u isto vreme, kao i o svim drugim aspektima koji su bitni za uspešnost vašeg poslovanja. Komunikacija sa vama je uspostvaljena putem svih raspoloživih kanala od sms poruka, email-a, web foruma, faksa, do komunikacije IP tehnologijom i direktnim pozivanjem prodajnog menadžera.


Proces naručivanja!

0 komentara

Šta znači Order Processing?

Sve aktivnosti koje su povezane sa ispunjenjem narudžbenice nekog korisnika – prikupljanju podataka putem telefona ili interneta, beleženjem informacija o računu korisnika, provera narudžbenice, cene, uslovi, krediti korisnika, vrednost akcija. Vreme isporuke i način isporuke, proizvodnja i dostava, račun, preuzimanje robe iz skladišta, pakovanje i isporuka te robe, i kolekcija izvršenih naplata.

Danas proces narudžbenice može obuhvatati e-poslovanje (e-commerce), e-commerce web hosting i e-commerce proces narudžbenice.

Usluga direktnog javljanja!

0 komentara

Šta znači Direct Response? Direct Response ili direktni odgovor je forma koja se koristi kod reklama ili kod promocije koja treba da generiše odgovarajuće reakcije korisnika. Štampane ili TV reklame privlače veću pažnju kada su deo neke promotivne kampanje. Ova usluga je namenjena firmama koje žele ovakav vid marketing promocije tako da korisnici mogu popunjene kupone neke štampane reklame poslati firmi koja se oglašava ili u slučaju kada na TV reklami postoji broj telefona na koji se korisnici mogu informisati u vezi proizvoda ili nagradne igre, pozvati taj broj i direktno dobiti informacije i odgovore. Ovaj servis može se koristiti kod reklama u štampanim medijima, u TV spotovima ili u radio reklama.

Zar ovo nije upravo ono što ste tražili? Reklama jedne škole kaže: «Internet je interaktivni medium. Ukoliko korisnici uspostave interakciju sa onim što smo želeli da marketiški predstavimo, onda smo uradili dobar posao.» Nažalost, agencije danas pokušavaju da prekriju interaktivne kampanje, iz razloga jer prave reklame koje precizno predvidjaju uspeh ili neuspeh. Bolje Marketing agencije teže će pristati da rade reklame koje će se prikazivati na nekoj od lokalnih stanica iz upravo pomenutih razloga.

Na dizajnerima reklame je da pronadju kvaku kako će auditorijum da reaguje, stavljajući često kupone i tražeći od korisnika da ih donesu ili pošalju, stavljajući brojeve telefona ukoliko zainteresovani korisnici žele da pozovu za više informacija.

Telenet call centar osposobljen je da opsluži kampanje koje su predmet reklame zansovanim na štampanim medijima. Takodje Telenet Call centar može opsluživati dolazne pozive regionalnih ili kablovskih TV reklama. Ukoliko se reklamirate na nacionalnoj televiziji ili glavnoj kablovskoj televiziji dobićete specijalni broj call centra koji korisnici mogu potpuno besplatno pozvati. Tehnologija Call centra je zasnovana na IP tehnologiji što drastično smanjuje troškove ovog servisa.

Telenet Marketing centar na osnovu vašeg zahteva može snimiti TV spot, TV reklamu, radio reklamu, spot u trajanju od 30 sekundi, spot u trajanju od 60 sekundi, info komercijalnu emisiju u trajanju dužem od 4 minute. Info komercijalna emisija košta 25% cene svih televizijskih oglasa, odnosno reklama.

Direct Response Televizija obuhvata:

1. Razvoj proizvoda
2. Stvaranje info komercijalne emisije
3. Zakup termina na mediju
4. Pokretanje info komercijalne emisije
5. Preuzimanje narudžbi i zahteva za proizvodom
6. Ispunjenje zahteva za tražnjom proizvoda
7. Podrška korisnicima


Business to Business Telemarketing

Dozvolite vašem biznisu da mu se dogodi B2B. Računajte na nas i vaša inbound telemarketing i outbound telemarketing prodaja i sistem narudžbi pomoćiće vam u boljem i uspešnijem poslovanju.


Business to Consumer Telemarketing

Mnogi korisnici vole da kupuju putem inbound i outbound telemarketinga. Telenet Call centar agenti dobro su obučeni i dobro znaju da identifikuju korisnika kada je spreman da poruči neki od proizvoda. Oni znaju kako da odgovore na primedbe i negodovanja korisnika stvarajući mogućnosti kombinacijom unakrsne prodaje i tehnike uvećane prodaje (cross-selling, upselling telemarketing).

Automatski Inbound/Outbound IVR Telemarketing

Treba da pošaljete ili primite veliki broj telemarketing poziva ili poruka? Potrebno vam je da se brzo i efikasno identifikuju korisnici, kojima će se dopasti vaš novi proizvod? Želite da nam postavite pitanja u vezi inbound telemarketinga i outbound IVR telemarketing servisa. Pozovite…Call centar broj za Srbiju +38119 422-000.

Finansiski servisi

0 komentara

Finansijski servisi Telenet Call Centra pomažu pre svega osiguravajućim društvima ili bankama da se fokusiraju na tri osnovna nivoa odnosa sa klijentima:

(1) Razdvajanje – proces koji treba da pronađe i kvalifikuje komitente.

(2) Transakcije – proces naplate za transakcije proizvoda i servisa.

(3) Održavanje – proces stalnog informisanja klijenata tako da oni i dalje pristupaju određenim uslugama.

Finansijski servisi Telenet Call Centra mogu se koristiti kod:

  • Bankaka
  • Kompanija koje koriste kreditne kartica
  • Osiguravajućih agencija
  • Osiguravajućih kompanija
  • Hipotekarnih banaka i Brokera
  • Berzanskih posrednika

Iskustvo Finansijskih servisa Call Centara predstvlja visok nivo obrta ili zarade po zaposlenom

Istraživanja pokazuju da call centri u sektoru finansijskog servisa ostvare godišnji obrt od 39%. Fluktuacija operatera u svim Call Centrima je prilično velika, a svi Telenet operateri prolaze kroz striktan proces selekcije i obuke, te su kvalifikovani da obave kvalitetnu interakciju sa klijentima. 


Mnoge firme korisnicima pružaju usluge odloženog plaćanja u vidu potrošačkih kredita, čekova ili raznih post-paid usluga. Telenet servis usluga “Prikupljanje dugova” je jedna od najtežih i verovatno najosetljivija aktivnost u bilo kojoj vrsti poslovanja sa klijentima. Telenet Call Centar “Prikupljanje dugova” - locira dužnika u bazi podataka (ili ga učitava iz već kreirane baze) i automatski ga poziva. 

Koristeći TISCampaign aplikaciju, operater na svom ekranu dobija kompletnu informaciju o profilu tog kontakta (uključujući kreditni profil), kao i seriju pitanja i mogućih odgovora. TISCampaign aplikacija navodi i kontroliše komunikaciju između operatera i klijenta. Nakon prvog upozorenja, Call Centar “Prikupljanje dugova” u narednom periodu prati ponašanje klijenta. Ukoliko ne dođe do plaćanja duga (recimo nedelju dana pred istek roka kredita), Call Center po drugi put automatski poziva dužnika, ali ovaj put uz obaveštenje o posledicama eventualnog neplaćanja duga. 

Različita istraživanja pokazuju da se nakon prvog obaveštenja dužnika broj naplata poveća za preko 17%, dok se nakon drugog upozorenja taj broj uvećava za još dotatnih 20%.


Telemarketing promocija i prodaja

0 komentara

Inbound Telemarketing

Bez obzira da li jer reč o prodaji kataloga, usluzi direktne pošte, DRTV, email kampanji, faks uslugama, štampi, radiju, tekst porukama, voicemail-u ili web sajtu, postignite bolje rezultate za svaki dolazni poziv korišćenjem cross-selling i upselling telemarketinga.


Outbound Telemarketing

Predstavite vaše mogućnosti kupcima i budite vodeći u prodaji korišćenjem AnswerNet sistema kojim možete upravljati B2C i B2B aplikacijama outbound telemarketinga.



Business to Business Telemarketing

Dozvolite vašem biznisu da mu se dogodi B2B. Računajte na nas i vaša inbound telemarketing i outbound telemarketing prodaja i sistem narudžbi pomoćiće vam u boljem i uspešnijem poslovanju. 


Business to Consumer Telemarketing

Mnogi korisnici vole da kupuju putem inbound i outbound telemarketinga. Telenet Call centar agenti dobro su obučeni i dobro znaju da identifikuju korisnika kada je spreman da poruči neki od proizvoda. Oni znaju kako da odgovore na primedbe i negodovanja korisnika stvarajući mogućnosti kombinacijom unakrsne prodaje i tehnike uvećane prodaje (cross-selling, upselling telemarketing).


Automatski Inbound/Outbound IVR Telemarketing

Treba da pošaljete ili primite veliki broj telemarketing poziva ili poruka? Potrebno vam je da se brzo i efikasno identifikuju korisnici, kojima će se dopasti vaš ovi proizvod? Želite da pitate u vezi inbound telemarketinga i outbound IVR telemarketing servisa. Pozovite…Call centar broj +38119 422-000. Informacije dostupne Crnoj Gori na broj 069/714-919. 

Telemarketing poboljšani Servis 
Ukoliko želite da pružite svojim korisnicima poboljšani servis inbound i outbound tele-marketinga, korišćenjem ostalih AnswerNet telemarketing servisa, preporučujemo vam: 
- Online zakazivanje sastanaka 
- Narudžbenice i procesuiranje kreditnih kartica 
- Isporuke, skladištenje i logistička podrška 
- Help desk 


Želite više informacija? Pozovite Call Centar (381) 19422-000

Sistemi za podršku glasanju

0 komentara

Ukoliko Vam je potreban Call Centar koji ima podršku za političko glasanje na nacionalnom ili lokalnom nivou, evo nekoliko servisa koje smo spremni da Vam ponudimo:
 
ID Glasanje Agent poziva potencijalnog glasača da bi ustanovio za kog kandidata će glasati. Odgovor je segmentiran na tri kategorije: ZA, PROTIV, NEOPREDELJEN. Ovo može biti brzi način da saznate koliko će glasača glasati za kandidata. Dakođe sadrži deo kampanje koji se fokusira na deo glasača koji su NEOPREDELJENI

Pozivi za podsticanje glasanja 
Pozivanje potencijalnog glasača (obično izborom liste kandidata koji su neopredeljeni). Izborom glavnih pitanja potencijalni glasači se dovode u odnos snaga i prednosti kandidata (suprotan slabostima političkih kandidata). Podsticajni pozivi navode 2 ili 3 tačke koje predstavljaju prednost tog kandidata, a koji su izdovjeni kao najznačajnije karakteristike budućeg političara za same glasače. 

Izađi na glasanje
”Izađi na glasanje” je poziv koji se upućuje pre samih izbora kako bi se motivisali glasači da izađu. Tekst kampanje “Izađi na glasanje” je veoma kratak i on treba pre svega da dobije od glasača obećanje da će glasati ukoliko se on izjasni kao NEOPREDELJEN. Kombinacijom spiska “Izađi na glsanje” i Podsticajnih poziva može se uštedeti novac, a ujedno postići željeni efekat. 

Patch kod odlaznih poziva
Patch kod odlaznih poziva je situacija u kojoj operater poziva glasača koji se “slaže/ne slaže” sa odgovarajućim pitanjem, gde se u određenim slučajevima glasač preusmerava na odgovarajuće reprezentitativno lice. Može se koristiti na lokalnom, državnom ili nacionalnom nivou. 

Patch kod dolaznih poziva 
Patch kod dolaznih poziva je kada je neka reklama motivisala glasača da pozove specijalni broj da bi se izjasnila sa odgovarajućim pitanjem sa “slažem/ne slažem”. Kada glasač poziva Telenet Call Centar beleži se ime i prezime glasača za u buduće, a onda se glasač preusmerava na odgovarajuće reprezentitativno lice. 

"Sve što ste želeli da znate o političkim telefonskim sobama”.

Produktivnost po satu 
Korišćenjem “predictive dialer” opcije u call centru može se očekivati produktivnost operatera po satu od oko 40-45 minuta. Ostali deo vremena operater provede čekajući sledeći poziv. Ukoliko tekst agenta zahteva vreme od 1 minute, treba očekivati 35-45 kontakta po satu. 

Plaćanje
Ukoliko je reč o novom preduzeću (dobavljaču servisa), plaćanje je nažalost 50% od cene troškova projekta. U nekim slučajevima ono može biti i 100%. Za sve poslovne partnere koji su već koristili naše usluge moguće su i druge vrste plaćanja (25-30% od cene troškova projekta, ili plaćanje po završetku projekta). 

Izveštaji:
 Na osnovu zahteva dobijaćete dnevne i kumulativne informacije u vezi: 
- Broja ostvarenih kontakata 
- Broja kontakta po satu 
- Broja sati razgovora 
- Broja prekinutih veza ili loših brojeva 
- Dnevne i ukupne brojeve javljanja po kategorijama 

Brošure za kampanju
 Potrebno je pripremiti, poslati dovoljno brošura za svakog operatera. Što se više pripremi agent za određeni projekat ili kampanju to će uspešniji biti.


Servisi u Zdravstvu i Farmaciji

0 komentara

Odličan izbor zdravstvenih isnstitucija je izmeštanje servisa, profesionalnom call centru. Prilikom izmeštanja servisa zdravstvene organizacije i institucije suočiće se sa prednostima procesa administracije. I ako Telenet Call Centar još uvek nema potpisan ugovor sa nekom od zdravstvenih organizacija, iskreno se nadamo da će ova industrija uskoro biti liberalizovana i da će se više pažnje posvetiti zahtevu i tražnji pacijenata. Industrija zdravstvene zaštite je rastuće tržište zbog potrebe pacijenata za servisima. To uključuje kvalifikovane i obrazovane agente koji mogu pružiti medicinski zasnovane odgovore na pitanja pacijenata. Tako bi korisnici mogli da zakažu, promene ili otkažu pregled ili zdravstveno osiguranje. Jedno od najinteresantnijih delova tržišta je kućna zdravstvena zaštita.

Druga rastuća upotreba call centra je kod takozvanog Menadžment servisa na zahtev. Za menadžment zdravstvenih organizacija gde postoje fiksni troškovi i varijabilni zahtevi tih servisa, call centar se može koristiti za zakazivanje sastanaka kod lekara, u situaciji kada je velika zauzetost prebacivanjem pacijenta za drugi termin, i stimulisanjem zahteva pacijenata za zakazivanje pregleda u slobodno vreme zdravstvenih službi.

Info Telenet Group za potrebe zdravstvene organizacije radi re-inženjering poslovnog procesa. Implementacijom IP opreme koja pruža izvanredne mogućnosti komunikacije putem email-a, sms porukama, preko web portala, ili glasovnom komunikacijom između radnika, troškovi fiksnog telefoniranja prebacuju se na troškove internet konekcije što apsolutno otplaćuje ovakvu investiciju za veoma kratko vreme. Sa druge strane, nivo komunikacije i razmene podataka u realnom vremenu utiče da se servis profesionalizuje u toj meri da korisnici budu zadovoljni i da u velikoj meri koriste usluge i servise te ustanove, odnosno organizacije. Za više informacija pozovite broj Telenet Call Centra.

FARMACIJA

Ovo tržište je rastuće u poslednjih nekoliko godina, od kada je farmaceutskim firmama dozvoljeno u svetu da se reklamiraju. To je dovelo do pojačanog reklamiranja u broadcast medijima (TV i radio), kao i kod štampanih medija (novine i magazini) reklamiranjem proizvoda na celoj strani ili na više strana. Kod oba dva medija primetna je upotreba besplatnog poziva na broj na koji korisnici mogu da dobiju više informacija.

Na osnovu preporuka farmaceutskih kuća agenti u call centrima koji opslužuju pozive, imaju limitiran izbor onoga što smeju reći. Telenet za potrebe farmaceutskih firmi ima razvijenu aplikaciju u kojoj za svaki proizvod postoji kratki opis, oblast upotrebe i kontraindikacije, gde se svi pozivi snimaju.

Telemarketing prodaja proizvoda

0 komentara

 

 


Telenet Call Centar je specijalizovan za usluge procesa naručivanja i prodaje proizvoda i podržava sledeće servise: 

Zahtev za proizvodom 
Operater u call centru prima poziv korisnika koji se interesuje za neki od proizvoda. 

Opis proizvoda 
Baza podataka koja pruža detaljni opis svakog proizvoda gentu pomaže u pitanjima i znatiželji korisnika. Model je prilagodjen radu operatera tako da u potpunosti je omogućeno vodstvo kroz set različitih pitanja, gde u pojedinim trenucima operateru može izaći ponuda nekog od proizvoda koja odgovara upitima korisnika. 

Pretraga 
U realnom vremenu, korisnik može dobiti sve relavantne informacije. Sa barom za pretragu, operater call centra veoma jednostavno može identifikovati i selektovati proizvode za koje je korisnik zainteresovan


 

 

Prodaja robe, ima za primarni cilj ostvarivanje što većeg profita. Prodaja sadrži aktivnosti konverzije mogućnosti u stvaranje narudžbi, uključujući prezentaciju, predpostavke, pregovaranje i stvaranje bliskog odnosa sa poslovnim partnerima i korisnicima. Imajući u vidu inteligenciju marketinga koja je sadržana u konkurentskim strahovima, trenutnom biznisu na tržištu i trendovima, primarni cilj prodaje je ostvarivanje odgovarajuće koristi i profita u organizaciji, kao i povećanje lojalnosti korisnika. Na slici mozete videti software koji koristimo za snimanje razgovora klijenata, odnosno listu ugovora koji su realizovani u Call Centru za jedan od projekta. Posebno verifikaciono telo u Austriji vrsi kontrolu snimljenih podataka, na osnovu cega se i ugovor o telemarketing prodaji priznaje agentu i nasem Call Centru. 

Prodaja predstavlja prvu mogućnost za preduzeće kako bi utvrdila sve važne vrednosti koje se mogu očekivati u budućnosti njenog poslovanja. Ona takodje igra važnu ulogu (koja je često zanemarena) u kreiranju pravila po kome će potrošači reagovati na ponudu tih proizvoda. 

Praćenje naružbenice 
Veliki broj poziva Korisničkog servisa je znatiželja korisnika o statusu njihove pošiljke. Da li je paket poslat? Kada treba da stigne? Kako će biti isporučen? Ukoliko imate potrebu za ovakvim servisom, Telenet može razviti bazu podataka koja će opsluživati klijente, tako da se u svakom trenutku mogu pratiti informacije vezane za status pošiljke. 

Web Call Centers 
Ukoliko ste zainteresovani da na vašem sajtu implementirate opciju 24/7 web call centar servis, javite nam u vezi detalja.



Pored toga što je cena usluge servisa Telenet Call centra veoma mala, na ovaj način bićete dostupni korisnicima u svako doba. Jednostavnim klikom na ikonu “Free call” dobija se operater Telenet Call Centra. Web Call centar servis je podeljen na pružanje osnovnih informacija i pružanje specijalnih informacija kao proizvod kampanje

  
Korisnički Servis 
Jedna od opcija kojom agenti upravljaju unutar Korisničkog servisa su pritužbe ili žalbe korisnika. One su po pravilu kordinirane kroz Menadžment informacioni sistem stvaranjem odnosa veze B2B, B2E, B2C. Agent može usmeriti zahtev ili poziv na brz i efikasni način, čime utiče na zadovoljstvo korisnika i stvaranje kvalitetnog CRM odnosa. 

Žalbe 
Telenet Call Centar vrši stalnu obuku svojih zaposlenih u zavisnosti od zahteva klijenata i složenosti call centar sistema. U delu osnovne obuke operateri se uppoznaju kako da razgovaraju sa nervoznim ili ljutim korisnikom, uče ispravnu etiku ponašanja, a u delu profesionalne obuke upoznaju se sa smernicama i zahtevima specijalne kompanije za koju se radi posao. Svi zaposleni operateri u Telenet call centru znaju perfektno najmanje jedan strani jezik. Za sada pokrivamo englesko, francusko, nemačko, bugarsko, rumunsko i mađarsko govorno područje.

E-uprava ponuda servisa

0 komentara
Telenet Call Centar je specijalizovan za usluge javnim institucijama: opštinama, socijalnim službama, katasterskim službama, komunalnim organizacijama, zavodima za zapošljavanje, opštinskim i okružnim organima sudske vlasti, osiguravajućim društvima. Telenet poseduje opremu koja omogućava servis usluge svim opštinama, nezavisno od njihove lokacije. Predstavljamo Vam nekoliko servisa koji se mogu koristiti kod E-uprave. 

Korisnički Servis

Jedna od opcija kojom agenti upravljaju unutar Korisničkog servisa su pritužbe ili žalbe korisnika. One su po pravilu kordinirane kroz Menadžment informacioni sistem stvaranjem odnosa veze B2B, B2E, B2C. Agent može usmeriti zahtev ili poziv na brz i efikasni način, čime utiče na zadovoljstvo korisnika i stvaranje kvalitetnog CRM odnosa


 


Žalbe

Telenet Call Centar vrši stalnu obuku svojih zaposlenih u zavisnosti od zahteva klijenata i složenosti call centar sistema. U delu osnovne obuke operateri se uppoznaju kako da razgovaraju sa nervoznim ili ljutim korisnikom, uče ispravnu etiku ponašanja, a u delu profesionalne obuke upoznaju se sa smernicama i zahtevima specijalne kompanije za koju se radi posao. Svi zaposleni operateri u Telenet call centru znaju perfektno najmanje jedan strani jezik. Za sada pokrivamo englesko, francusko, nemačko, bugarsko, rumunsko i mađarsko govorno područje.


Web Call Centers

Ukoliko ste zainteresovani da na vašem sajtu implementirate opciju 24/7 web call centar servis, javite nam u vezi detalja. Pored toga što je cena usluge servisa Telenet Call centra veoma mala, na ovaj način bićete dostupni korisnicima u svako doba. Jednostavnim klikom na ikonu “Free call” dobija se operater Telenet Call Centra. Web Call centar servis je podeljen na pružanje osnovnih informacija i pružanje specijalnih informacija kao proizvod kampanje. 


Odzivni servisi

Specifični servisi Telenet Call Centra (TCC) mogu obuhvatiti primanje poruka, sakupljanje kontakt informacija i poruka, i slanje tih informacija nazad do vas. Vi te podatke možete primati preko web stranica, email-a, faksom, internetom ili kao elektronski fajl. Naša ponuda se sastoji u tome što Vam nudimo sisteme koji su zasnovani na IP tehnologiji svetski poznatih i priznatih multinacionalnih firmi Avaya, Cisco, Nortel. Ukoliko se odlučite za outsourcnig servisa gde bi Telenet Call Centar opsluživao dolazne i odlazne pozive takva usluga je svega 3 do 5% od cene novog adekvatnog Call Centra. 

Transparentnost odzivnog servisa gde TCC odgovara na poziv u ime Vaše kompanije ili gde automat koji odgovara na poziv jasno daje do znanja pozivaocu da je dobio Odzivni servis, svakako je prednost za one kompanije koje žele da uspostave profesionalni odnos sa svojim klijentima na najviši mogući način. TCC u zavisnosti od vašeg zahteva, u ovom slučaju opsluživanjem dolaznih poziva, može pružati osnovne informacije o vašoj kompaniji, voditi specijalnu kampanju za Vas, za potrebe banaka raditi prikupljanje dugova (debt collection), vršiti telemarketing usluge, ispitivanje javnog mnjenja i slično. 


Dolazni Call Centar

Moguće je primiti i obraditi veliki broj poziva u kratkom vremenskom roku, a kvalitet komunikacije sa pozivaocima se garantuje kroz upotrebu specijalne aplikacije koja operaterima dinamički prezentuje serije pitanja i odgovora koje oni čitaju. Na taj način, ova aplikacija navodi operatere kroz razgovor, a u isto vreme se prikuplja i statistika o svakom postavljenom pitanju i ponuđenom odgovoru. 

Na primer, Telenet Call Centar za potebe nekog preduzeća može napraviti bazu podataka u kojoj se opisuje na sufticirani način odnos sa klijentima tako da menadžment kompanije, menadžeri prodaje, pa možda i sami korisnici mogu direktno pristupiti informacijama, dostići potrebe klijenata (korisnika) sa proizvodnim planom i ponudama, podsetiti klijenta na zahteve servisa, znati koje druge proizvode je klijent naručio, itd.


Web sajt Turisticki program

0 komentara
Kada bi smo vam rekli: "Imate pravo na besplatne usluge, na poklon od nas dobili ste web sajt na 20 stranih jezika, u kategoriji cena stalno azuriramo vasu ponudu, opis objekta, slike, vasu brosuru svakodnevno saljemo ino agencijama kako bi smo vam pomogli. Kada za vas objekat dobijemo rezervaciju i klijenta posaljemo sa vaucerom, vas racun obavezno se kontira za iznos usluga!"  

Da li znate pravu vrednost marketinga koji se vodi tokom godine za vas? Na aktiviranje godisnjeg paketa posebnog web sajta mi vam prebacimo minimum 3-5 puta vise novca. U pojedinim slucajevima objektu zaradimo i nekoliko hiljada evra dovodjenjem grupa i kroz individualne rezervacije smestaja.   

Koriscenjem paketa usluga izrade web sajta na 7 evropskih jezika, kao i koriscenjem rezervacionoog sistema Turistickog Portala Srbije, vas objekat ulozeni novac vraca nakon 3-4 preusmerenih rezervacija iz Booking Centra. Web sajt se reklamira na svih 500 turistickih domena Telenet Hotels Network. 

Za objekte koji imaju ugovor sa nama poslovni odnos je mnogo drugaciji, mi vam pomazemo da ostvarite vecu zaradu, da lepse i bolje prikazete vase mogucnosti kroz paket usluga koji sa razvojem nasih servisa postaje i sam bolji. Marketing je sastavni deo nasih aktivnosti, pa tako u pogledu mnogih sitnica vezanih za ponudu objekta mozemo vam pomoci.

Odlukom upravnog odbora Info Telenet Group je pocetkom marta doneo odluku da nakon promene dizajna Turistickog Portala Srbije na internet adresi www.booking-hotels.biz objekte koji ne udju u program iskljuci iz programa individualne promocije.

Razlog ovakve odluke je modifikacija misije Telenet Hotels Network da specijalizuje servise svojih poslovnih partnera sa ciljem ostvarivanja njihove vece zarade. Osnovni korak koji ce biti preduzet je povecanje broja stranih jezika na sajtu, redizajn, kao i implementiranje resenja koji ce omoguciti preko 480.000 stranica vezanih za turisticku ponudu Srbije, kao i oko 144.000 turistickih informatora i brosura prikazanih u pdf formatu. Predvidjeno je da Telenet Call Centar pored Booking Centra preuzme aktivnosti i Info Centra za pruzanje informacija 24x7.

Navedene aktivnosti posledica su brzog razvoja informacionih servisa u turistickoj industriji i imaju za cilj ukljucivanje svih objekata u mrezu.

Telenet se razlikuje od drugih web dizajn firmi po tome sto svoje usluge nudi simetricno kroz razlicite koncepte njene promocije.  



Zivimo u medjusobno povezanom svetu, koji je sa razvojem sve veceg broja novih komunikacionih tehnologija postao mnogo transparentniji. Danas su pojedinac, kompanija, brend, pa cak i narod, postali pristupacniji i izlozeniji budnom oku gradjana sveta. Jaki brendovi ne dovode samo do kreiranja svesti; oni, zapravo, izlazu sudu javnosti duh korporacije i obecanje koje nudi neki brend. Verujem da je razumevanje kupaca dominantno u poslovnom svetu.  

Izrada internet prezentacija, prezentacija sa kontrolnim panelom za izmenu sadrzaja sajta (CMS), web flash prezentacija, flash i gif banera, redizajn internet stranica, promocija web sajta, internet marketing, optimizacija internet stranica samo su deo nase bogate ponude usluga web dizajna.

Ovom prilikom pozivamo vas da ostanete ili postanete deo Telenet Hotelske Mreze. Godisnja cena usluga posebnog web sajta u grupi sajtova booking-hotels.biz kosta 30.000,00 dinara. Ukoliko ste zainteresovani molimo vas posaljite email na marketing@booking-hotels.biz ili nam se licno javite. 

Grafički dizajn

0 komentara
Marketing Centar spremno je da Vam pomogne oko:
- Dizajna zastitnog znaka i logotipa, 
- Izrade Knjige Grafickih Standarda, 
- Dizajna vizuelnog identiteta firme ili proizvoda, 
- Dizajna brosura, 
- Dizajna plakata, 
- Dizajna bilborda, 
- Dizajna oglasa, 
- Dizajna knjiga i casopisa

Predstavljamo vam jedno od dizajnerskih resenja "Solution Promises".



Predstavljamo Vam takodje Brosuru koju smo radili za Economic Sport Corporation.



Economic Sport Corporation-a - Eurobasket 2005 Belgrade

Politička istraživanja!

0 komentara

Telenet Marketing Centar u saradnji sa Call centrom vrši politička istraživanja tržišta. Sobzirom da je Info Telenet Group zasnovan na profesionalnoj osnovi i nije politički opredeljen, sva istraživanja se obavljaju krajnje profesionalno. Ponuda se sastoji u istraživanjima, anketiranjima glasača, mogućoj segmentaciji u odnosu na region, grad, biračko mesto, opredeljenost, procenu izlaznosti glasača itd. 


Ukoliko Vam je potreban Call Centar koji ima podršku za političko glasanje na nacionalnom ili lokalnom nivou, evo nekoliko servisa koje smo spremni da Vam ponudimo:

Političke telefonske sobe 
Političke telefonske sobe. Za više informacija u vezi Glasačkog Kontakt Centra kao što je Glasač ID, Izađite na glasanje, Pozivi za podsticanje glasanja, itd.

ID Glasanje 
Agent poziva potencijalnog glasača da bi ustanovio za kog kandidata će glasati. Odgovor je segmentiran na tri kategorije: ZA, PROTIV, NEOPREDELJEN. Ovo može biti brzi način da saznate koliko će glasača glasati za kandidata. Dakođe sadrži deo kampanje koji se fokusira na deo glasača koji su NEOPREDELJENi. 

Pozivi za podsticanje glasanja 
Pozivanje potencijalnog glasača (obično izborom liste kandidata koji su neopredeljeni). Izborom glavnih pitanja potencijalni glasači se dovode u odnos snaga i prednosti kandidata (suprotan slabostima političkih kandidata). Podsticajni pozivi navode 2 ili 3 tačke koje predstavljaju prednost tog kandidata, a koji su izdovjeni kao najznačajnije karakteristike budućeg političara za same glasače. 

Izađi na glasanje 
”Izađi na glasanje” je poziv koji se upućuje pre samih izbora kako bi se motivisali glasači da izađu. Tekst kampanje “Izađi na glasanje” je veoma kratak i on treba pre svega da dobije od glasača obećanje da će glasati ukoliko se on izjasni kao NEOPREDELJEN. Kombinacijom spiska “Izađi na glsanje” i Podsticajnih poziva može se uštedeti novac, a ujedno postići željeni efekat. 

Produktivnost po satu
Korišćenjem “predictive dialer” opcije u call centru može se očekivati produktivnost operatera po satu od oko 40-45 minuta. Ostali deo vremena operater provede čekajući sledeći poziv. Ukoliko tekst agenta zahteva vreme od 1 minute, treba očekivati 35-45 kontakta po satu. 

Plaćanje
Ukoliko je reč o novom preduzeću (dobavljaču servisa), plaćanje je nažalost 50% od cene troškova projekta. U nekim slučajevima ono može biti i 100%. Za sve poslovne partnere koji su već koristili naše usluge moguće su i druge vrste plaćanja (25-30% od cene troškova projekta, ili plaćanje po završetku projekta). 

Izveštaji
 Na osnovu zahteva dobijaćete dnevne i kumulativne informacije u vezi: 
· Broja ostvarenih kontakata 
· Broja kontakta po satu 
· Broja sati razgovora 
· Broja prekinutih veza ili loših brojeva 
· Dnevne i ukupne brojeve javljanja po kategorijama


Vodjenje Marketing kampanja

0 komentara

Direktni Marketing je jedina tehnika prodaje i promocije kod koje se promotivni materijal može direktno isporučiti potencijalnom kupcu poštom, email-om, telemarketingom, prodajom od-vrata-do-vrata ili nekom drugom direktnom prodajom. To je jedina promotivna aktivnost kod koje se stvara direktni kontakt sa ciljnim korisnikom.  


 Advertizing i izdavaštvo predstavljaju indirektni promotivni metod, dok direktni marketing doprinosi trenutnoj kolekciji povratne veze od strane ciljnog tržišta.  Direktni marketing koristi različite pristupe direktne promocije kupcima i sadrži pored direktne pošte, direktni email marketing, kataloge, telefonsku prodaju, TV, radio, ili novinske članke koji pozivaju korisnike da pozovu potpuno besplatan broj ili popune kupon na brošuri.


EUROSONG 2009

Telenet Marketing Centar spreman je da pripremi, organizuje i vodi sve vrste marketing kampanja. U 2008 godini Telenet je angazovan kao Eurosong Info Center, za pruzanje informacija vezanih za Srbiju i gradove Beograd, Podgoricu, Vrsac i Novi Sad, kao i za rezervaciju smestaja VIP gostiju, novinara i drugih turista koji su zeleli da posete ovaj dogadjaj.

Tokom kampanje koriscen je rezervacioni sistem Turistickog Portala Srbije koji u Srbiji ima ponudu od preko 1000 obejkta.

Aktivnosti Telenet Marketing Call Centra tokom Eurosong-a bile su:
- izrada Marketing plana Eurosong 2008
- e-marketing promocija Srbije i Crne Gore
- e-marketing promocija objekata koji su deo Telenet Hotels Network booking sistema
- Vodjenje direktne marketing kampanje deljenjem oko 30.000 brosura
- Promocija restorana u Beogradu
- Promocija i podrska u prodaji Beo Suvenira
- Razvoj Menadzemnt Informacionog sistema objekata



Sobzirom da je rec o muzickom dogadjaju koji je posecen sa preko 30.000 stranih turista, pretezno VIP osoba, novinara, ucesnika dogadjaja, kao i drugih ljudi koji su zeleli da daju podrsku svom prestavniku na takmicenju Eurosong 2008, organizacija vodjenja kampanje bila je na najvisem mogucem nivou. 



EUROBASKET 2005

 U 2005 godini za potrebe Preduzeća Ekonomik d.o.o. Beograd "Economic Sport Corporation" vodili smo direktnu marketing kampanju Eurobasket 2005, "Vaš apartman u Beogradu". Više o ovoj kampanji možete naći na adresi www.eurobasket2005.net. Brošura Eurobasket 2005 štampana je u 30.000 primeraka, od čeka su samo 9.000 brošura podeljene u Podgorici ispred Sportskog centra Morača.

Od juna meseca do kraja septembra poslati su preko 250.000 elektronskih mailova, a poseta sajta za samo 15 dana trajanja Evropskog prvenstva u košarci na centralnom sajtu Economic Sport Corporation-a: www.ekonomik-bgd.co.yu, bila je oko 500.000.

Osnovna ideja projekta bila je da Agencija za promet nekretnina Ekonomik d.o.o. kroz marketing promociju aranžmana domaćim i inostranim turističkim organizacijama, ponudi smeštajne kapacitete, kao i da u vreme trajanja Evropskog prvenstva izvrši prodaju sportske opreme i rekvizita.

Partneri projekta Eurobasket 2005 bili su: 
- Turistička organizacija Srbije 
- Hotel Kostas Podgorica 
- Organizacija Eurobasket 
- Beosuveniri i Pizzolino Beograd 

Sobzirom da je rec o Sportskom Marketingu i organizaciji dogadjaja koji su posetili preko 45.000 turista, posebno nam je zadovoljsto da konstatujemo da je posao uspesno realizovan, ujedno pozivajuci sve zainteresovane kojima je potrebna pomoc oko organizacije i vodjenja Sportskog Marketinga da nam se jave radi mogucnosti ostvarivanja zajednicke saradnje i pomoci u ostvarivnju daljih ciljeva i zadataka.  

Ukoliko imate sopstvenu ideju o tome kakvu kampanju želite, a potreban Vam je tim profesionalaca koji će organizovati i sprovesti tu zamisao u delo, ili želite da mi za Vas osmislimo kampanju, javite se, naša email adresa Marketing Centra je marketing@telenetholidays.com ili pozovite telefon Call Centra 381645558581.

Neke od usluga koje mozemo da vam ponudimo su:

- Online zakazivanje sastanaka 
- Narudžbenice i procesuiranje kreditnih kartica 
- Isporuke, skladištenje i logistička podrška 
- Help desk 


 
CONTACT FORM
Please fill contact form in details:
Name and surname:  *
E-mail:  *
Telephone:  *
Arrival:  *
Check out:  *
Number of Persons:  *
Accommodation Type:
Price:
Destination:  *
Business Sector:
Subject:  *
Wishes and comments:
 
 
 *Must be filled with fields.  
 


 

Copyright Info Telenet Group - Srbija Zabranjeno kopiranje sadrzaja sajta u celosti ili delovima || Telenet Marketing Call Centar || +381.64.555.8581; +381.61.6154768; || marketing@booking-hotels.biz