Višegodišnje iskustvo TeleNet Marketing Centra u kreiranju, rotiranju pitanja i odgovora, bez sugestivnih konotacija, imalo je za posledicu upravljanje nad nekoliko kompleksnih istraživanja. Za veoma kratko vreme, po striktno definisanim pravilima, vaše istraživanje biće uradjeno krajnje profesionalno i tačno.
Prednosti istraživanja tržišta u odnosu na telemarketing istraživanja su pre svega u ceni. Marketing Centar svoje usluge istraživanja tržišta naplaćuje po intervjuu, dok usluge Telemarketinga Call centra se naplaćuju po satu.
Predstavljamo Vam nekoliko servisa Telemarketinga:
Inbound Telemarketing
Bez obzira da li jer reč o prodaji kataloga, usluzi direktne pošte, DRTV, email kampanji, faks uslugama, štampi, radiju, tekst porukama, voicemail-u ili web sajtu, postignite bolje rezultate za svaki dolazni poziv korišćenjem cross-selling i upselling telemarketinga.
Outbound Telemarketing
Predstavite vaše mogućnosti kupcima i budite vodeći u prodaji korišćenjem AnswerNet sistema kojim možete upravljati B2C i B2B aplikacijama outbound telemarketinga.
Business to Business Telemarketing
Dozvolite vašem biznisu da mu se dogodi B2B. Računajte na nas i vaša inbound telemarketing i outbound telemarketing prodaja i sistem narudžbi pomoćiće vam u boljem i uspešnijem poslovanju.
Business to Consumer Telemarketing
Mnogi korisnici vole da kupuju putem inbound i outbound telemarketinga. Telenet Call centar agenti dobro su obučeni i dobro znaju da identifikuju korisnika kada je spreman da poruči neki od proizvoda. Oni znaju kako da odgovore na primedbe i negodovanja korisnika stvarajući mogućnosti kombinacijom unakrsne prodaje i tehnike uvećane prodaje (cross-selling, upselling telemarketing).
Automatski Inbound/Outbound IVR Telemarketing
Treba da pošaljete ili primite veliki broj telemarketing poziva ili poruka? Potrebno vam je da se brzo i efikasno identifikuju korisnici, kojima će se dopasti vaš ovi proizvod? Želite da pitate u vezi inbound telemarketinga i outbound IVR telemarketing servisa.
Telemarketing poboljšani Servis
- Online zakazivanje sastanaka
- Narudžbenice i procesuiranje kreditnih kartica
- Isporuke, skladištenje i logistička podrška
- Help desk
Kontakt Centar - Front office, Back office, telemarketinga, upravljanje dolaznim i odlaznim pozivima, VoIP servis, Debt colection servis, Vodjenje politickih kampanja.
Darko Milošević
darkomi.de@gmail.com
Tel: + 381 64 555 8581
Sektor za IT – ponuda internet servisa, web programiranje, re-inženjering poslovnog procesa, razvoj softvera, tehnicka podrška i servis.
Sektor za mreže - Projektovanje i izgradnja telefonskih mreža i komunikacionih veza, telekomunikacionih prenosnih sistema, bežičnih komunikacija, računarskih mreža, konsalting i razvoj sofisticirane telekomunikacione opreme. Projektovanje elektricne, gromobranske i protiv požarne instalacije, merenje, kontrola i izvodjenje radova. Projektovanje i instalacija video nadzora.
Srećko Milošević
office@booking-hotels.biz
Tel: +381 61 615 47 68
Proizvodnja, promocija i prodaja ETNO SUVENIRA – proizvoda od gline, keramike, porculana, drveta i tekstila. Prodajna mreža hotela Srbije, turističkih organizacija gradova, turističkih agencija, galerija i antikvarnica.
Jasmina Milošević
http://www.suveniri-ponuda.blogspot.com
http://www.jasmina-paintings.blogspot.rs
http://www.magneti-srbije.blogspot.rs
http://www.rustic-pottery.blogspot.rs
suveniri@booking-hotels.biz
INFO TELENET GROUP
Vojvodjanska 406a
11000 Beograd, Srbija
http://www.booking-hotels.biz/
+ 381 64 555 8581
+ 381 61 615 4768
Konkurs:
Potrebni operateri za poslove sa Nemackom, Austrijom i Svajcarskom u oblasti Call Centar usluga, telemarketing prodaja, istrazivanje trzista, dodatni poslovi za vodece svetske telekomunikacione firme Deutsch Telekom, Telekom Austria, MyPhone, Free Net, Lotto, Best Holidays, Chat...
Trenutno su otvorene pozicije za operatere koji bi radili na nekoliko nemackih chata koji se koriste u mobilnoj telefoniji kao moderatori i animatori. Moguc je rad od kuce sto znaci da vasa lokacija nije nimalo bitna za posao, izuzev tehnicke mogucnosti da mozete koristiti internet 24h. Za posao moderatora / animatora potrebno je pored znanja govonog i pisanog nemackog jezika i brzina kucanja. Sama vestina se stice vremenom tako da to nije presudan uslov za posao. Najbitnije je da znate dobro da pisete nemacki I da imate dobru kordinaciju u radu na racunaru.
Radno vreme na poslovima chata je od 8h-02h, a radno vreme operatera je 8 sati, 7 dana u nedelji, stim sto mozete nedeljno birati od koliko do koliko zelite da radite. Posao sa chat-om moguce je raditi i kao dodatni posao, plata je mesecna i moguce je da sami pratite broj primljenih poruka, na osnovu kog i zavisi visina vase plate.
Prednost:
- znanje govornog i pisanog nemackog jezika
- znanje rada na racunaru
- vestina slepog kucanja
- tehnika brzog citanja
- kordinacija rada na dva i vise racunara
- posvecenost prema poslu i azurnost u toku rada
Molimo sve zainteresovane kandidate da posalju kratku biografiju na email i to:
- ime i prezime
- mesto, adresa
- drzava
- kontakt telefon
- email adresa
- bracni status
- skolska sprema
- duzina boravka u Nemackoj, Austriji ili Svajcarskoj
- od koje do koje godine ste ziveli u jednoj od navedenih zemalja
- navedite kojim vestinama vladate na racunaru, kao i programe koje koristite
- znanje nekog drugog jezika
- trenutni status zaposlenja (da li radite ili ne)
- duzina radnog staza
- radno iskustvo (navedite gde ste do sada radili)
Vasu biografiju mozete poslati na jobs@booking-hotels.biz, ili nas mozete kontaktirati na brojeve telefona: +381/64-555-8581;
Pitanja:
- Ocenite svoje znanje govornog i pisanog nemackog jezika od 1-10
- Ocenite svoje znanje rada na racunaru
- Da li vladate vestinom slepog kucanja
- Da li ste posveceni prema poslu